2013年1月15日火曜日

13日 指宿マラソン当日 パフォーマーランナー紹介

最初に見つけたのは
ゆるきゃら NO1 の
「クマモンさん」

やっぱり笑顔が いいね~~

町娘にぬいぐるみ、巫女さん  どんな組み合わせ?
こちらもかわいいぬいぐるみでしたが雨で元気なさそう
ウルトラセブンは「シュアッチ」ポーズで決めてくれました
実際も結構早かったんですよ 
3分で完走
ちょっと痩せ型の「筋肉マン」
マジで 現場から来ちゃった
「レインボーマン」
もう、この柄で 悪い人いないよね~~(笑
バットマン ちょっと疲れてた~^

まだまだ、いろんなパフォーマーランナーが居られたんでしょうが
皆さん余裕有るよね~

撮る側は 限界でしたが










3 件のコメント:

  1. The Of Movie Movies

    Also visit my website: Panasonic PT-AR100U best price

    返信削除
  2. Good day! I just wish to give you a huge thumbs
    up for the great information you have right here on
    this post. I am coming back to your web site
    for more soon.

    Also visit my blog how to spot fake prada handbags ()

    返信削除
  3. Having read tɦis I believed it wɑs very enlіghtening.
    I appreciate you finding the ttime and effoгt to put his content togethеr.
    I once again find myself spending a loot of time bot reading
    and posting comments. But so what, it was still worthwhilе!



    My website :: Cash Advance Lenders

    返信削除